درس نقی به ظریف و روحانی در قسمت آخر پایتخت 3 :

وقتی نقی دیپلماسی صحیح را به دولت یازدهم آموزش می‌دهد

بسم الله الرحمن الرحیم (جنجال آنلاین) انجمن منتقدان بیسواد - نقی معمولی یک قهرمان نبود بلکه یک انسان عادی و معمولی بود ولی در قسمت آخر پایتخت ۳ نقی یک درس بزرگ از جهت دیپلماسی به دولت یازدهم داد!!!

دولتی که به گفته نماینده مجلس آقای دکتر نبویان حدود ۹۵ درصد هسته ای را تعطیل کرده است. دولتی که بر خلاف نظر رهبر انقلاب مبنی بر  بی اعتمادی به غربیها و نظر عموم مردم قهرمان دلاور ایران با خوش بینی تمام تن به یک قرار داد یکطرفه داد و با دیدن عهدشکنی ها و بی ادبی های بیشتر دشمن از این موضع بازنگشت و مردم و رهبری هم صبورانه در انتظار بازگشت این دولت هنوز هم نگران و ناراحتند.

نقی معمولی یاد داد برای اینکه مردم تو را دوست داشته باشند و عاشقانه طرفدار تو باشند نیازی به بوق و کرنا کردن و نامه نگاری های عجیب و غریب نیست بلکه نیاز است در دیپلماسی با دکترین نرمش قهرمانانه محکم جلوی دشمنت بایستی و او را خاک کنی.

نقی معمولی یاد داد حتی اگر مشکلات داخلی داشته باشی آن را باید با قدرت دورن زا حل کنی و چشمت به جای دیگری از بیرون نباشد که بیاید و کار تو را حل کند در حالی که خودش هزاران مشکل دارد.

نقی معمولی یاد داد وقتی با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) محکم جای پایت را سفت کنی این دشمن است که روبروی تو کرنش میکند و اگر کرنش نکند بینی اش را به خاک می مالی.

نقی جان به جمع بیسوادانی که از جای خاصی تغذیه می شوند خوش آمدی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






لینک ثابت - نوشته شده توسط سربازان امام زمان(عج) در چهار شنبه 13 فروردين 1393برچسب:,

ساعت 22:9

طبقه بندی: سیاسی، ،

برچسب ها: